Tehnoloģijas, nenoliedzami, ietekmē mūsu ikdienu un ir liela tās sastāvdaļa, tāpēc pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar apmeklētājiem. Jebkura stila uzņēmējdarbība ir virzīta uz ienākumu gūšanu, tāpēc savu uzņēmuma klientu iepazīšana kļūst vitāli nozīmīga. Programmatūra un tehnoloģiskās opcijas mūsu laikos palīdz kā arī veiksmīgi kalpo savu uzņēmuma klientu apzināšanai kā arī, apvienojumā ar veiksmīgu reklāmas un pr stratēģiju, var sniegt labus panākumus. Reklāmas uzņēmumi Latvijā nodrošina vairākus risinājumus reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju radīšanā kā lieliem, tā maziem uzņēmējiem.

Uzzini vairāk- https://bregards.com/gdpr/

Digitālie reklāmas un pr rīki pastāvīgo pircēju piesaistei.

Mārketinga aģentūra vienmēr strādās roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu piemērotāko mārketinga stratēģiju. Vispopulārākās ir dažāda veida digitālās esošo un potenciālo klientu saziņas formas, sms, epasti, interaktīvi konkursi un tamlīdzīgas aktivitātes. SMS mārketings pašlaik ir vistuvākais veids kā sasniegt pircēju jebkur, kur viņš atrodas. Savukārt e-pasta mārketings ir veids, kā nepieciešamo informāciju, kura iepriekš izsūtīta sms veidā, izteikt plašāk, ietverot vēl citus klientus piesiastošus elementus. Informācijas aizsardzības regula paredz, ka mārketinga nolūkiem drīkst lietot tikai to sniegto saturu, ko klients ir atļāvis šādiem nolūkiem izmantot. Lai to vieglāk apzinātu, nāk talkā visa veida datu bāzes programmas.

 

 

Ar dažāda veida lojalitātes programmām saskaramies katru dienu. Lojalitātes programmu īstenošana ir īpaši aktuāla lielveikalu ķēdēm un arī cita tipa servisu sniedzējiem. Paskatoties makā vien, ieraudzīsim vismaz piecas dažādas plastikāta atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Stājoties spēkā jaunajiem GDPR grozījumiem, lojalitātes programmu klientiem bija vajadzīgs atjaunot savus datus, lai tie atbilstu jaunajiem noteikumiem. Lai process noritētu raitāk, pārdevēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kuri izpaudās kā atlaides pirkumiem.

 

Kas ir reklāmas veidi?

Pareiza reklāmas un sabiedrisko attiecību instrumentu izvēle un arī lietošana ir panākumu atslēga, tādējādi nozīmīgi saprast, kas ir piemērotākais konkrētajam mērķim. Ja reklāmas un pr rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, klients tos uzskatīs par spamu turklāt, iespējams ignorēs vai izdzēsīs visu savu sniegto informāciju no servisa sniedzēju datu bāzēm. Reklāmas aģentūras Latvijā pārdod dažāda tipa reklāmas un sabiedrisko attiecību rīkus optimālai un arī kvalitatīvai mārketinga startēģijas izveidei.