Katrs, kurš ir izveidojis sev interneta lapu vai varbūt tiešsaistes iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tāda veida terminu kā seo stratēģija. Pat, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu ”SEO”, kas jau apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo?

Vienkāršiem vārdiem, iedomājaties, kad esiet sataisījis sev interneta resursu – vietni, un Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki varētu to atrast unn gribētu apmeklēt. Konkrēti šim nolūkam tiek izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Tā būs sava veida stratēģija, kur ir vienots rīcību komplekss, kurš aizved pie tā, ka tieši Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Vairāk lasiet – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

Kas izmainījies un vēl kā uzlabojās mājas lapas optimizācija

Mēģinot skatīt, kādā veidā sāka strādāt digitālais mārketings un seo optimizācija, varētu atzīmēt, kad tā pamazām pārtapa tieši no neveiklā ieroča jau par augstu tehnoloģiju instrumentu. Rašanās periodā seo optimizācija jau ir izgājusi sekojošus galvenos posmus:
• līdz 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa bija popularizēta, izmantojot atslēgvārdus suragātpastos. Uz šodienu, ņemot vērā modernas reklāmas tehnoloģijas, šāda darbība liekas “slikta” jeb pilna ar SPAMu;
• No 1998. līdz 2009.gadam sākās PageRank laiks. Google meklētājs bija ieviesis šādu darbības algoritmu, mēģinot noteikt mājas lapas vietu, balstoties uz to linku skaitu, kas tad eksistē uz doto lapu online vidē;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija saka prasīt ievērojami lielāku vērību. Meklētājprogrammas piesaka karu linkiem un ievieš rangu faktorus. No šī brīža ir vajadzīga atbilstoša satura un arī pārdomātas vietnes struktūras izveide, līdz ar to laba seo optimizācija sāka aizņemt daudz laika kā arī līdzekļu;
• 2016. gads bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas sāka rangu algoritmu paketi. Online vides zinātājiem beigās kļuva saprotams, ka tiem bez pārtraukuma jāmeklē, kādi atslēgas vārdi būtu atbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka, jāaizpilda ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie koda optimizācijas un jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais mainīguma ātrums SEO ļauj secināt, kad ir vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām ziņām meklētājprogrammu izplatīšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde nokļuva pilnīgi citā līmenī. Tikai tā var sasniegt augstu mārketinga efektivitāti.

Digitālais mārketings, vai kādā veidā sameklēt piemērotu profesionāli?

Jūs nonācāt pie secinājuma, ka būtu vajadzīga kvalitatīva mārketinga aģentūra, ar ko sākt savus meklējumus? Ne jau vienmēr tā reklāmas aģentūra ir vislabākā, kura jau ir lielākā, kā arī parādās meklētāju TOP-3, jo standartā lielos uzņēmumos eksistē tik daudz esošo projektu, ka vairumā tiek īstenota maksimāla procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Brīdī, kad sameklējāt to vietu, kas vairāk patīk, uzziniet, kāda veida seo pakalpojumi tiek nodrošināti un kāds ir speciālistu sastāvs. Ir labi, ja eksistē atsevišķs seo speciālists, kā uzdevumos ir interneta lapas seo audits, bet pēc tam kvalitatīvi izveidota seo stratēģija. Īstenībā mārketinga aģentūra var būt arī neliela, taču tajā varētu strādāt kvalitatīvi speciālisti, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Labi, ja pakalpojumos arī ir mājas lapas izveide, jo tādā veidā vietne var tikt jau no sākuma izgatavota nekļūdīgi. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, tā kā tas jau ir vēl viens papildus variants, kā var pelnīt no savas lapas. Mūsu laikmetā konkrēti digitālais mārketings jau ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, tas ļaus Jums pelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Tādēļ šeit pareiza mārketinga aģentūra ir un paliks galvenais moments, kur izvēlēšanā jāpieiet īpaši cītīgi.