Šodien milzīga pastiprināta uzmanība tiek vērsta mājas lapas reklamēšanai no dažādu tipu produktu un pakalpojumu piegādātājiem un izgatavotājiem. Un tas principā nav neparasti, tā kā mājas lapa laika gaitā pārtop par pilnvērtīgu instrumentu, ar kura palīdzību jau var realizēt efektīvu pārdošanu un kopumā pilnveidot un stiprināt pašu uzņēmējdarbību.

Savukārt papildus strādājošas vietnes izveidei, kas var apmierināt visprasīgāko lietotāju pieprasījumus, ir vajadzīgs to visu sistemātiski izplatīt arī meklētājprogrammās, atbildot uz galvenajiem lietotāju jautājumiem. Šajā variantā palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija. Un šodien jau tiek piedāvāti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur specializēti kompānijas kvalitatīvi nodarbojas ar šādu vietņu reklāmu kā arī popularizēšanu, turklāt kurām jau ir pilnīgi visi šim nolūkam nepieciešamie resursi, gan profesionāls seo optimizācija, gan arī esošie rīki seo optimizētas stratēģijas izveidei.

Lasi arī – https://www.ntz.lv/reklamraksti/digitalais-marketings-tavam-biznesam-rudens-sezona-ko-pirceji-mekle/

Kas tieši izmainījies un kādā veidā attīstījās mājas lapas optimizācija

Vienlaikus ar meklēšanas programmu uzrašanos senajos 90. gados vairāki lietotāji izprata, kad viņiem ir jāapskatās meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī periodā uzradās sapratne par to, kas ir seo un arī to priekš kam šis process būs nepieciešams, kā arī parādījās tāda darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās jau ar mājas lapu seo optimizāciju. Šajā periodā galvenokārt bija pietiekoši ar kādu SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.

  1. gadā google meklētāja meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā izstrādāja TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz saites svaru. Lielu svaru sāka ņemt mājas lapas optimizācija.
    Kopš 2012. gada meklētājprogrammas uzsākušas pamatīgu karu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012.g. Tad jau 2014. gadā Yandex paziņoja, ka pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
    Pēc aptuveni 2015. gada ikviens seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi ir mainījušies. Līdz šim jau ir zināmi vairāk nekā 800 faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā šodien iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, tomēr ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs lapā, kur ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Kādi seo pakalpojumi būs tiešām piemēroti?

Nenoliedzami, mājas lapas optimizācija, kā ikviena pavisam cita lieta, ir apgūstama. Bet, tāda lieta nav vien mājas lapas optimizācija, parasti seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu darbību klāstu, kur būs piesaistīts liels speciālistu skaits. Standartā seo speciālists, ir tas cilvēks, kura pienākumos tiek iekļauts seo stratēģija un audits, turpretim, mājas lapu izstrāde ir jau pārējo cilvēku uzdevums. Patlaban eksistē ne viena vienīga reklāmas aģentūra, kas var piedāvāt pilnu pakalpojumu daudzveidību, ļaujot Jums iespēju pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās tiks pielietota, piem., google reklāma. Tāpēc šeit nebūs taupības jautājums, jau ir jāatrod tāda reklāmas aģentūra, kas ir sevi parādījusies un kā projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc galvenais ir jāsaprot, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat optimizāciju, tādēļ jāpēta pats digitālais mārketings un tajā esošie eksperti.